Wednesday, August 29, 2007

Senarai Tutor KBT Terkini


Tutor Kehormat:

Nama: Puan Halijah binti Osman
Status: Pensyarah Bidang Matematik
Nota: Puan Halijah bersedia membantu dan memberi tunjuk ajar kepada tutor-tutor KBT untuk subjek Persamaan Terbitan dan Statistik.



Tutor KBT:

Nama: Nurul Azilah Binti Ibrahim (mendaftar pada 29.8.2007-1.54 pm)
Status: Pelajar 4 SPT
Subjek bimbingan: Kalkulus 1 dan 2, Statistik1 dan 2, Persamaan Terbitan, Analisis Nyata, Teori Set dan Mantik.
Hari kelapangan: Selasa dan Khamis.


Nama: Norulhuda Ismail (mendaftar pada 30.8.2007-4.51 pm)
Status: Pelajar 4 SPM
Subjek bimbingan: Calculus, Statistik, statistik 2, Linear Algebra, Kimia Organik.
Hari kelapangan:
Rabu (2.00-6.00 ptg),
Khamis (Masa 1: 10.00-12.00 pg, Masa 2: 4.00-6.00ptg),
Jumaat (3.00 ptg-6.00 ptg)


Para pelajar (tutee) yang berminat untuk mengikuti kumpulan belajar bertutor (KBT) untuk subjek-subjek yang ada di atas bolehlah mendaftar secara online (status tutee). Setiap kumpulan belajar akan cuba dihadkan kepada 5 orang. Sekiranya lebih peserta, kumpulan belajar yang baru akan dibuka. Untuk mendaftar secara online, klik di sini.

Kaedah pembelajaran akan dibuat secara santai, menenangkan fikiran dan menyeronokkan. Jadual waktu juga adalah fleksibel. Anda tidak perlu risau mengenai kekangan masa. Anda boleh berunding dengan tutor untuk mengubah hari kumpulan belajar!

Para pelajar yang berminat untuk berbakti membimbing tutee-tutee KBT bolehlah mendaftar sebagai Tutor KBT. Tutor akan bertindak sebagai pemudahcara (fasilitator), membimbing dalam perbincangan belajar. Untuk mendaftar secara online, klik di sini.

Tutor KBT yang memenuhi syarat, layak mendapat ganjaran berdasarkan Skim Pelajar Bekerja dan akan diberikan surat pelantikan sebagai Tutor KBT. Anda boleh menggunakan surat ini untuk memudahkan anda mendapat tempat di alam pekerjaan.

Semakin cepat anda mendaftar, semakin banyak peluang untuk kita membuat persediaan menyahut seruan Kempen Gred E Sifar dan 100% Keputusan Baik bagi semua pelajar Fakulti Pendidikan!

Semoga Tuhan akan memurahkan rezeki, memberi keberkatan, kejayaan dan kebahagiaan hidup di dunia dan di akhirat untuk semua tutor yang berbakti dalam program ini.

Ilmu yang anda ajar pada hari ini merupakan saham anda di akhirat, kelak.

Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih!