Monday, August 13, 2007

BERITA: Surat Untuk Ibu Bapa Telah Diedarkan

ISNIN, 13 OGOS 2007, DESA BAKTI: Surat-surat yang ditulis oleh En. Amien, disemak dan dicetak oleh Cik Aemyliza telah diedarkan oleh En. Dzulfadli dan Cik Shikin ke rumah-rumah di sekitar Desa Bakti. Dengan bantuan dua orang anak Desa Bakti yang bertindak sebagai pemandu pelancong, pengembaraan pun bermula.

Perbincangan telah dilakukan oleh En. Amien dengan P.M Dr. Salleh Abu mengenai bayaran tutor. Surat-surat kepada pensyarah akan dibuat oleh En. Asram. Pensyarah-pensyarah yang mengajar pelajar-pelajar di Fakulti Pendidikan bagi subjek Matematik, Fizik dan Kimia akan menerima surat yang akan meminta pelajar-pelajar yang lemah di dalam kelas bagi mata pelajaran yang diajar, supaya hadir ke kelas kumpulan belajar bersama tutor.

Pelajar yang layak akan dilantik sebagai tutor untuk mengajar pelajar-pelajar terbabit dan menerima bayaran mengikut skim pelajar bekerja.

Berikut adalah antara beberapa gambar menarik yang sempat dirakamkan oleh En. Amien ketika mengikuti Ketua Unit Perhubungan dan pembantunya ke Desa Bakti.