Tuesday, August 28, 2007

PENDAFTARAN KBT SECARA ONLINE


Anda juga boleh mendaftar secara online:

Pastikan anda copypaste dan tambahkan maklumat pada perkara-perkara di bawah:

----mula copy paste dari sini ---

Asas Pendaftaran:
Nama Pelajar:
Tahun/Kursus:
No KP:

Perhubungan:
No HP:
Kolej:

Perkara KBT:
Saya mahu mempelajari subjek berikut: (Nama Subjek dan Pensyarah)
Saya boleh membimbing subjek berikut:
Saya lapang pada hari-hari berikut: (Hari dan masa)

---- tamat copy paste di sini ---

Selepas anda copy paste perkara di atas, sila klik di sini bagi tujuan pendaftaran. Maklumat anda tidak akan disiarkan di sini, kami akan memaklumkan kepada anda menerusi ruangan ini sekiranya pendaftaran anda telah berjaya.


PERHATIAN:
Sekiranya anda mahu mendaftar sebagai tutee, anda boleh mengisi ruangan "Saya mahu mempelajari subjek berikut".

Sekiranya anda mahu mendaftar sebagai tutor, anda boleh mengisi ruangan, "Saya boleh membimbing subjek berikut".

Sekiranya anda mengisi kedua-dua ruangan "Saya mahu mempelajari subjek berikut" dan ruangan "Saya boleh membimbing subjek berikut", maka secara automatik anda akan menjadi Tutor KBT dan Tutee KBT mengikut subjek yang dinyatakan dalam borang di atas.